Digitalt læreverktøy for våre elever.

Teorifilm.no er informative filmer laget av erfarne trafikklærere og sertifiserte pedagoger. Mange autoriserte trafikkskoler over hele landet bruker platformen aktiv i sine programmer. Vi opplever at videoene gjør læring enklere og mere lystbetont.

Filmene gir elevene muligheten til å forberede seg til kjøretimer og repetere øvelsene visuelt.
Resultatet er mer effektive kjøretimer.
Mindre forklaring gir mere tid til å kjøre.

Det er i alt 25 undervisningsfilmer for manuell og automatgir som dekker alle de øvelser en elev må mestre for å få førerkort. Filmene gjør privat øvelseskjøring mer effektivt ved at ledsager får mulighet til å sette seg inn i hva eleven bør jobbe med frem til neste time.

Alle filmer har tilhørende teoritester. Disse hjelper deg å få en bedre forståelse av teorien og kortere vei til bestått teoriprøve.

Filmene er tekstet på 15 forskjellige språk i tillegg til Norsk,Bokmål